Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟ ΤΥΠΟ


Στις 30 Δεκεμβρίου 2011, στην αίθουσα τελετών της Αγίας Τριάδας Σταυροδρομίου, πραγματοποιήθηκε η μετακατασκηνωτική εκδήλωση που οργάνωσαν σε συνεργασία, ο Σύνδεσμος Υποστήριξης Ρωμέϊκων Κοινοτικών Ιδρυμάτων (Σ.Υ.Ρ.Κ.Ι.) και η Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών (Οι.Ομ.Κω.), με την συμμετοχή των Νέων Εθελοντών Παιδούπολης της Οι.Ομ.Κω.. 

Σε προηγούμενη ανάρτηση μας δημοσιεύσαμε την πρόσκληση της εκδήλωσης και σε επόμενη θα δημοσιεύσουμε ρεπορτάζ για την εκδήλωση και τις άλλες δραστηριότητες των Νέων Εθελοντών Παιδούπολης, τις γιορτινές μέρες στην Πόλη.
Για την καλύτερη ενημέρωση των ομογενών, οι οργανωτές θέλησαν να δημοσιεύσουν την πρόσκληση της εκδήλωσης στον ομόγλωσσο τύπο της Πόλης.
Έτσι, η «ΗΧΩ» δημοσίευσε την πρόσκληση, στην οποία όπως μπορεί να διαπιστωθεί από το απόκομμα που δημοσιεύουμε, φαίνεται ότι οργανωτές της εκδήλωσης είναι ο Σ.Υ.Ρ.Κ.Ι. και η Οι.Ομ.Κω..
Απ’ ότι γνωρίζουμε η ίδια πρόσκληση δόθηκε για δημοσίευση και στην «Απογευματινή».
Στην ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε (βλ. το παρακάτω απόκομμα της «Απογευματινής») ενώ το κείμενο της πρόσκλησης είναι ίδιο, στον τίτλο ως οργανωτής της εκδήλωσης εμφανίζεται ο "Σύνδεσμος Παιδοπόλεως και Στέγης Νεανίδων" και έχουν εξαφανιστεί οι πραγματικοί οργανωτές της εκδήλωσης. Δηλαδή ο Σ.Υ.Ρ.Κ.Ι. και η Οι.Ομ.Κω..
Μάλλον θα πρέπει να αποδώσουμε σε «τυπογραφικό λάθος» την συγκεκριμένη δημοσίευση. Γιατί δεν μπορούμε να υποθέσουμε ότι παραποιούνται σκοπίμως οι ανακοινώσεις φορέων από την «Απογευματινή».
Υποθέτουμε ότι η διεύθυνση της εφημερίδας θα διευκρινίσει το «λάθος». Διότι ένα έντυπο, το οποίο λόγω της μακρόχρονης διαδρομής της, αναγνωρίζεται ως η εφημερίδα της Ρωμέϊκης κοινότητας, δεν πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι διακατέχεται από εμπάθεια εναντίον φορέων της Ομογένειας.