Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΛΟΓΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΙΓΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΟΦΙΚΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ



Παναγιώτατε Δέσποτα,
Με φόβο Θεού και ευλάβεια πολύ, εκφράζω τις βαθύτερες ευχαριστίες μου για την τιμή που μου κάνετε, απονέμοντάς μου το οφίκιο της ΜΧΕ.
Η ‘Αργώ’ της οικογενείας μου ξεκίνησε πριν από 100 και πλέον χρόνια απο την Μυροβολο Χιο,για να φθάσει στο λιμάνι της Πόλης, αυτό το μεγάλο σταυροδρόμι των πολιτισμών, σε αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος.
Έκτοτε, η οικογενειακή μας παρουσία και παράδοση υπήρξε συνδεδεμένη και συνυφασμένη με την Εκκλησία και το λαό της Πόλης και το κάθε μέλος της, από τη θέση του και με τα όποια προσόντα διέθετε, προσπάθησε να συμβάλλει στην ιστορική πορεία της Ρωμιοσύνης.
Ας μου επιτραπεί να θεωρήσω ότι το απονεμηθέν οφίκιο τιμής και αναγνώρισης ανήκει και στους προγόνους μου και ιδιαίτερα στους μακαριστούς, πατέρα μου Βασίλη και θείο μου Κωνσταντίνο, οι οποίοι εργάσθηκαν επί πολλές δεκαετίες για τα κοινά και με νουθέτησαν με το έργο και τη ζωή τους, ώστε να δεσμευτώ κι εγώ με τη σειρά μου, με πίστη και αφοσίωση, με υπομονή και επιμονή, και ποτέ από το χρέος μη κινούντες, για το καλό της Κοινότητάς μας.
Με αυτά τα λίγα λόγια, εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου σε εσάς Παναγιώτατε, τον Πνευματικό μου Πατέρα, για την εξαιρετική διάκριση που μου κάνετε, ευχαριστώ όλους τους συνοδοιπόρους μου στην προσπάθεια αυτή και την οικογένειά μου που μου παραστέκεται και υπόσχομαι ενώπιον της Ευαγγελιστρίας του Βαφεοχωρίου ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι κατά δύναμη για την δυναμική και ελπιδοφόρα παρουσία της Ρωμιοσύνης στην Βασιλεύουσα.